Умови роботи компанії MobilSAB по Дропшипінгу
Створення замовлення по відправці тільки на сайті MobilSAB. В примітках вказати «Дроп».
Самостійне створення ТТН на сервісі НП (номер ттн пишемо в коментарях до замовлення).
Ми надаємо файл вивантаження товару на будь-які платформи (Prom, Rozetka і т.д.). Замовлення відправляються в той же день, при оформленні до 13:00. Відправка товару здійснюється щодня, крім суботи та неділі. Працюємо тільки з Новою Поштою.
Обов'язкова реєстрація на порталі MobilSAB. Кожному Дроп клієнту надається колонка цін «Дроп», встановлена компанією MobilSAB.
Примітка:
! Зв'язок з менеджером дроп тільки через Telegram (063) 889-99-93)
! Компанія MobilSAB не оплачує послуги НП
! Повернення за наш рахунок працює, якщо в товарі виявлено передпродажний дефект.
Як відбувається оформлення і відправка замовлення на сайті?
Вибравши необхідний товар, додаємо його в кошик. Після додавання товару переходимо в кошик для оформлення замовлення.
- В кошику відображається список усіх позицій
- Перевіряємо замовлення, якщо все вірно, натискаємо ПЕРЕЙТИ ДО ОФОРМЛЕННЯ, обов'язково в примітці пишемо "Дроп".
- Вводимо контактні дані клієнта (прізвище, ім'я, номер телефону)
- Вказуємо місто доставки і відділення Нової Пошти або адресу
- Вказуємо коментар до замовлення при необхідності (це необов'язково);
- В примітці вказуємо спосіб оплати (післяплата, передоплата)
- Натискаємо "ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ"
- Менеджер підтверджує наявність товару
- Оформляємо замовлення на сайті Нової пошти
- Надсилаємо скрін ТТН з НП менеджеру в Телеграм (063) 889-99-93)
Вітаємо! Замовлення по Дропшипінг оформлене.
Відправляємо замовлення день-у-день, за умови оформлення замовлень до 13:00. В кінці робочого дня (до 18:00) ви отримуєте номер товарно-транспортної накладної, який відображається в особистому кабінеті біля замовлення.
Взаєморозрахунок відбувається так:
Ви залишаєте у нас на рахунку суму і ми відправляємо замовлення поки є гроші на балансі.
Дякуємо за співпрацю!